Jag, jag, jag...

Ingen bra dag alls..... Massa jäkla tankar upptar hjärnan. Det går runt, runt och emellanåt känns det som att jag inte orkar leva mer.
Men just nu är jag mest sur på att jag är så jävla ego....... På något sätt snurrar världen hela tiden runt mig. Jag har visserligen läst att panikångest kan ge ego-tänkande.....Och har man levt med panik och social fobi i tio år så kanske det inte är konstigt om jag är lite ego.  Jag kan ibland tycka att jag ägnar hela mitt liv åt andra människor och aldrig tänker på mig själv men om jag rannsakar mig så är det ju inte sant.
Kolla bara hur jävla fixerad jag är vid hur jag ser ut...... Som om det skulle vara så viktigt här i livet. Eller att jag är så rädd att stöta mig med folk om jag ställer frågor som kan verka för närgångna...... Vilket resulterar i att jag istället verkar ointresserad av andra människor...... Hur gör man för att sluta tycka synd om sig själv och hur slutar jag vara så in i helvetes ego???

Hela detta inlägg känns ju för fasiken ego så det stänker om det......Skit

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Visst måste man få vara lite ego ibland... när man har barn kommer ju de alltid annars i första hand.



Kram på dej min vän!

Postat av: Åsa.S

Gjorde och gjorde... vi provade fyspray, men det verkade inte hjälpa, men till sist så slutade han ändå. Tills i går kväll då, men då hade han ju en "orsak"

Svårt... Men tänk på att alltid ha remt i lådan, kanske testa att ställa den på nåt annat ställe, byta kattsadnssort... Har man flera katter kan man kanske behöva flera lådor...

2009-04-21 @ 09:54:09
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: ejmis

Hur mår du när du är i Norrland? Är det samma känslor då också? Kram!

2009-04-22 @ 04:28:26
Postat av: LillaNisse

Det är okey att klaga, vi står ut med det...

Kram

2009-04-23 @ 10:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback