Kväller...



Jaha, då var det kväll igen. Har varit iväg ett par timmar på eftermiddagen för APT och sen jobb. Men det blev inte så mycket jobb för min del.... Jag var visst lite övertalig idag =)

Till kvällsmat åt jag och grabbarna bus vars en skink- och ostomelett.... Det var gött =). Sen skulle jag ha eftermatenkaffe men ojdå... Hade visst glömt köpa melittapåsar. Det var bara att kila ner en sväng till i affären. Men snart är mitt kvällskaffe klart =) Gott det ska bli......


Ännu en dag vi haft strålande solsken förresten men hu vad kallt det varit ändå... Isande vindar. Fast nu på kvällen är det lite bättre märkte jag. Men nog är det skönt bara solen skiner?

Kaffe var det ja......


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Antar att du handlade väl även nåt gott till kaffet då, när du ändå var tvungen att handla igen...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback