Lördag....

God morgon eller nåt...... Snart dags för mig att gå hem efter detta arbetspasset. Har ju inte varit alltför betungande men jag vaknade med värsta ont i nacken =(. Känns även som om jag håller på att blöi förkyld. Trodde att jag någon gång kunde få slippa denna jäkla vårförkylning men nej då.... Ska väl inte klaga visserligen då jag i stort sett bara är förkyld en till två gånger om året (peppar, peppar....)

Vet inte vad jag ska pyssla med idag. Har en tvättid och tror jag ska tvätta sängkläder. Vackert väder är det och egentligen borde dagen tillbringas utomhus men hur kul är det att vara bara med sig själv..... Kan jag ju lika bra vara hemma och där finns ju att göra i alla fall......

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hopp..lördag..vad händer? Önskar dig en bra dag..take care! kram

Postat av: LillaNisse

Skönt att du haft en bra arbetsdag/natt då...

Kram

2009-04-20 @ 13:55:07
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback