Näääe....

Jag har egentligen inga tankar på att sluta blogga helt.... Däremot måste jag ta mig en funderare på hur formen ska se ut. Ska jag fortsätta vara så utlämnande med mitt depp eller ska jag bara skriva om det som är bra? Det är sådant jag vill fundera på lite..... Jag tror liksom inte att jag är redo att sluta blogga än. Hualigen =/.



Jag har i alla fall jobbat lite idag och komm just hem..... Bara en grabb hemma. Får väl säga att det är ganska lugnt ;) Nu är jag ledig från jobb i fyra dagar och tänker nog ta mig i kragen och röja ordentligt här hemma.... Även om jag inte fått någon lägenhet än så kan det behövas rensas ut här. Jag känner att det hade varit bra för min sinnesro =)

Snart mat =) Grabbarna ska ha varma mackor och jag ska ha kyckling och keso..... tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Skönt med ledigt! Hoppas solen lyser över dig.



Kram

Postat av: Anna

Tjena moss gumman , jo när man vet att en del människor som kan "skada" en på ett eller annat sätt så bör man nog tänka sig en och två ggr innan man skriver för öppet? Som du vet har jag ju själv drabbats av detta- fruktansvärt plågsamt..därav mitt lösenord!

Visst saknar man alla läsare som "bara knallar förbi" men alternativet för mig är att bli trakasserad och påhoppad - det varken vill eller orkar jag längre, bloggandet ska ju vara kul..inte göra så man mår skit? Jag lägger nog av inom en snar framtid...intresset avtar mer och mer...

Hoppas du kommer på nåt som passar bra för dig tjejen? Kramar........

2009-04-22 @ 19:10:49
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/
Postat av: Nettan

Har man väl börjat blogga är det svårt att sluta.

Och är man dessutom anonym så kan det kännas skönt att få skriva av sig ibland.



Hoppas du får en lugn och skön kväll.



kram

2009-04-22 @ 21:18:41
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon raring!

2009-04-23 @ 05:36:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Långledig, härligt, men du skulle ha varit hos mig då

många pussar och kramar

2009-04-23 @ 10:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback