Sovit....


Jag gick och lade mig innan i sängen.... Var verkligen jättetrött. Nu har jag i alla fall fått sova en timmes tid..... Men det gick inte förrän jag tryckt in proppar i öronen för det är som vanligt fullt liv utanför. Just nu känner jag mig groggy och har ont i kroppen så det var kanske ingen jättebra idé att sova men ändå känns det skönt att ha vilat lite..... Hoppas jag snart piggar på mig =)
Nu är det i alla fall dags att duscha känns det som.....  Får se om jag hittar något kul att sätta på mig =) Just ja.... Kaffe måste jag ju ha också ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Här skiner solen ute..men inne :( njääää det vete fan..allmänt less men du vet hur det är,en dag i taget är det som gäller...

Kram och hoppas du har en fin dag gumman?

Postat av: LillaNisse

Jag hoppas att du inte gick och la dig som på bilden och så hoppas jag att du inte hittade nåt kul "att sätta på dig", det är ju mitt jobb...

Många pussar och kramar

2009-04-02 @ 15:15:54
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback