Svart hår och klädombyte...

Jaha, då var kära håret svart igen och huden runtom alldeles lila =O. Fan vad mycket det blev runt öronen och i pannan och nacken idag och det går fan inte att tvätta bort.... Skitsnyggt...NOT. Menmen....Man kan inte alltid vara vacker som en dag ;) hahaha....

Känner mig tjock och fet idag så jag bytte om med..... Blev jeans och en stooor T-shirt. Känner mig fräshare så. Men det orkar jag inte ta bild på......

Snart dags att kila till jobb... Får väl vira en stor sjal runt halsen så man inte ser det värsta färgen i nacken.... Hmm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är säkert lika snygg som vanligt min hjärtevän

Många pussar och kramar

2009-04-20 @ 13:51:42
Postat av: Annsan

Du om du smörjer in dej med vaselin, barnolja eller

annan fet kräm fäster inte färgen i huden :)

2009-04-21 @ 07:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback