In i norden trött...


Begriper inte hur jag kan vara så förbenat trött... Reste mig nyss för att hämta kaffe och det snurrade till rejält i skallen.... Känns ju som ögonen ska falla igen när som helst. Kanske håller på at utveckla lite svininfluensa ;) hehe..... Jobbigt är det i alla fall att vara så trött.

Var iväg en sväng i morse till stora grabbens skola. Möte om hans framtid så att säga. Han har gått ett år på ett speciellt IV-program för ungdomar med neuropsykiatrisk diagnos och det har funkat bra... Nu har han lyckats läsa upp betygen och kommit in på omvårdnadsprogrammet.... Men helt plötsligt ville han inte det så nu hade vi möte och kom fram till att han ska försöka komma in på barn och fritid. Känns skönt att han kanske kan få examen om tre år men det kommer att kräva massa av honom och därmed av mig också... Jag bävar =/ Alla läxor att hålla reda på....

Idag har jag bannemej varit rökfri i 8 månader... Var fasiken tog tiden vägen??? Stolt som en tupp är jag i alla fall trots att röksuget infinner sig lite då och då.... Ni anar inte hur nära jag är vissa dagar... När jag deppar totalt. Men än har jag inte get upp och rökat...

Snart dax att jobba.....13-18 idag. Får hoppas jag lyckas hålla upp ögonen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback