Kan inte begripa...

Jag är så förbenat trött hela tiden... Det känns i hela kroppen. Låter säkert knepigt men det känns i kroppen att den är sömnig ;) Hehe.... Idag är jag ledig och det enda inplanerade är att dammsuga, tvätta golv och sortera rentvätt. Känns som en lagom ansträngande dag =)

Sovmorgon blev det idag... Blev väckt av telefonen vid nio men somnade om igen efter att ha pratat en timmes tid. Sen blev jag väckt igen av telefonen vid halv elva och då steg jag upp =)

I övrigt känner jag mig lite gladare nu än för en vecka sen.... Det går upp och ner hela tiden men idag känns det kanonbra. Ska snart dra ut en "repa" på byn.....

Ha bästa lördagen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att det känns lite bättre nu...



Ha en underbar dag och köp dig nåt onödigt ;-P

Postat av: Marie

Hej ramlar in på din blogg av någon outgrundlig anledning. Trött? Jag blir alltid trött när jag stressar. Stressar du? Då kanske det är drf^^

2009-08-29 @ 14:22:34
URL: http://marohn.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag är less som fan just nu :( man blir besviken på de man tror är ens kompisar..

men det är ju skönt att man upptäcker det tidigt än inte alls...Lördags kram till dig gumman!

2009-08-29 @ 14:50:39
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback