Kors i taket...


Hejsan hoppla..... Jag har bannemej lyckats städa =) Röjt undan skräp, dammsugit, torkat golv, diskat och sorterat tvätt... Känner mig nöjd med mig själv men nu har jag fastnat igen =/ Skulle behöva duscha men fick förbenad huvudvärk och yrsel.

Känner mig ensam i vanlig ordning... Varför är jag en sådan tönt? Hade varit så kul om någon bara kom hit oförhappandes och överraskade mig. Men nej då...... Äsch, nu gnäller jag ju igen.

Städat blev det i alla fall......=)


Älskar dig....


Förresten.... Vad är det för jäkla besöksstatistik de skaffat????? Så jävla fult och oproffsigt det ser ut..... Bu 



Kommentarer
Postat av: Lillan

God kväll på sej!:)

Va duktig du varit!

Postat av: ejmis

Statistiken ser verkligen inte klok ut =/

2009-09-02 @ 20:01:46
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback