Kul och fyndig..... Not.

Trodde ett tag att jag skulle kunna skriva något kul och fyndigt här i bloggen...... Inte bara depp liksom, men av det blev det intet.
Vaknade i natt eller drömde... Vet egentligen inte vilket. Kom i alla fall att tänka på något kul och tänkte genast att det skulle vara något att blogga om. När jag så vaknade i morse kom jag ihåg dessa tankar men det var också allt.... Har totalt glömt av vad det var för kul jag ville delge er =/ Fasiken...... Alltså blir det samma gamla deppblogg ;)

Ja, jag deppar som aldrig förr...... Att vara tillsammans i tre veckor och sen inte alls är ju förödande för mig.... Emellanåt känns det som jag ska dö, så ont gör det. Det värsta av allt är att jag tycker att jag som är över 40 år borde klara detta..... När jag då deppar ihop totalt mår jag ännu sämre för att jag reagerar som jag gör... Känner mig jättefånig.

Jag vill ju ha dig hos mig.......

Snart är det i alla fall dags att samla ihop mig och mina känslor.... Jobbet väntar. Vilket jag som sagt inte heller är vidare road av. Men det ger i alla fall mat på bordet.

Hoppas ni har en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback