Aj äm tajerd....


Att luften bara kan gå ur en helt plötsligt.... Sitter på jobb nu och dagen har väl varit okej men nu vill jag helst bara hem och dra något över mig. Tycker helt enkelt det är för mycket nu.....

Ni som tror att jag deppar bara för jag inte träffar kärleken oftare har bara rätt delvis... Det är en hel del med barn som jag inte orkar ta här för det är utlämnande både för sonen det rör och för mig som mamma. Men det sliter i mig och det gör ont. Att orka med allt samtidigt är inte lätt och att ha det samtidigt som jag har pojkarnas funktionshinder och min egen saknad är skiiit.

Allt jobbigt privat bidrar till att jag inte orkar engagera mig i jobb och därför mest klagar när det är dags att gå hit.. Menmen....En dag kanske jag också får vara odelat lycklig =)

Kram fina ni.....

Kommentarer
Postat av: Görel

Usch, jag förstår dig! Det tar verkligen på energin när allt inte står rätt till med barnen...

Trodde bara det var din ena grabb som hade funktionshinder.

Kram

Görel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback