Händer inget...

Idag jobbar jag...Från 9 i morse till 9 i morgon bitti. Dagen har verkligen flugit iväg. Älskar sådana dagar...Det är då jag trivs på jobb, när det händer något hela tiden. Strålande solsken och gnistrande snö har det varit så vi var ute en bra stund innan idag.
Nu sitter jag här och allt är lugnt.... Tänkte uppdatera lite om mitt superspännande liv ;) hahaha...

Igår var jag och fixade lite julklappar...Men får fortsätta i morrn. Fy fabian vad jag blir trött i kroppen efter bara ett par timmars spring i affärer. Har ont överallt.

Idag har det varit en del lyft på jobb och min rygg håller på att gå av..Känns det som alltså. Undrar hur länge jag pallar.

När jag gått hem i morrn har jag ett dygnspass kvar att jobba på lördag, julfirande hos mamma på söndag och sen har jag en veckas semester....Hos älsklingen =) Gött...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är efterlängtad ska du veta

2009-12-21 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback