Så var det måndag...igen.



Min julagran =)


En sån där slömorgon har jag haft. Var upp och väckte barn med bihang (flickvän) i morse...De skötte det kanonfint idag. Jag var nog supertrött för jag lyckades somna om trots duschande och hårfönande ;)

Sen sov jag och pratade i telefon om vartannat.... Fast vid elva tyckte jag att det fick räcka...Men det var svårt att dra sig ur sängen.Nu är i alla fall kaffet drucket  och min lekamen är renduschad.... Bara smink och kläder som ska till för att denna damen ska kunna visa sig bland folk ;)

Ska jobba i eftermiddag och direkt efter jobb är det planeringsmöte som gäller. Annars inget i mitt superspännande liv ;)

Snart är det jul hörrni... Jag har klätt julagranen men inte handlat en endaste julaklapp...Det blir onsdagens projekt. Och idag är det 13 dagar till jag varit rökfri ett år och 14 dagar till jag träffar älskling igen =)

Ha bästa dagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback