Sluta nu snöa...

Hur jäkla mycket snö finns det i himlen egentligen??? För det första är jag orolig för att tågen inte går som de ska i morrn...Ska ju på kalas till brorsdottern och känner att jag verkligen behöver komma iväg. För det andra är jag glad att detta inte är en vecka senare för om vädret är så här nästa helg får jag lite lätt panik. Menmen..en dag i taget ;)

Väcktes inatt vid tretiden av en stor grabb...Mamma, vad ska jag göra? Han hade kräkts på golvet i sitt rum och på toa... Så där låg jag på golvet mitt i natten och hulkade mig...Blä och fy tusan för kräks. I morse hade han feber också men låg ändå i sängen och yrade om att han skulle på avslutningen i skolan. Han har haft tre veckors praktik och hade sett fram emot att träffa kompisarna igen... Men av det blev inget.

Nu känner jag mig själv en aning illamående men det kan ju vara psykiskt också..Hoppas det för jag avskyr att spy.

Nu ska jag i alla fall tvätta.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag är glad för snön jag...gillar ju vintern =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback