Tomorrow it´s christmas...


Onsdag...Lille julafton, är det minsann idag. Jag har fixat det sista av julklappar och mat idag. Nu ligger klapparna under granen och jag har griljerat skinkan.
Känns lite tragiskt att sitta helt allena på julafton men samtidigt skönt. Ingen som helst stress finns i mig. Visst kommer jag att sakna barnen men jag träffar ju dem på fredag. Jag överlever säkert ;) Julmat ska jag ha i morrn i alla fall så det köpte jag lite idag. Men fasiken...skulle köpt en chokladkartong för nu är jag sugen.

Du är världens finaste och jag älskar dig så mycket....
Ses på måndag =)

Kommentarer
Postat av: Anna

GOD JUL på dig!



Gå och köp den där choklad asken!



Klart att du klarar dig,

du vet ju att det finns kärlek lite

senare bara =)

Postat av: Åsa

Hoppas du får en fin jul!

2009-12-23 @ 21:07:13
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Kajsa

En riktigt God Jul till Dig.

2009-12-25 @ 12:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback