Trötter...

Usch vad svårt det är med julaklappar.... Jag orkar ju helt enkelt inte vandra runt i affär efter affär....Sen när man ser köerna backar man ju ut fortare än kvickt. Jag är inte gjord för shopping.
Blir en liten sväng till i morrn...Men är nästan färdig nu =)

Eftermiddagen har jag ägnat åt städning och det behövdes verkligen mina vänner. Eller ja, disken svämmade över i alla fall. Hualigen vilken kass husmor jag är ;) Nu har jag dammsugning och golvtork kvar. Tror jag tar det i morrn...Efter lussebullsbaket =)

Nu ska jag äta lite....Hungry =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är snäppet sämre en dig som husmor =)

Ligger bara på soffan och ser förödelsen runt mig,

fast jag e ju sjuk så det är inte så mycket att göra åt....



God Jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback