Akuta behov...


Jag har akut behov av massage men tydligen fanns det dåligt med tider.... Med lite tur får jag en tid på torsdag =O. Hon skulle kolla läget och återkomma. Men hualigen, jag hade ju förhoppningar om att få en tid i rappet. Dumma, dumma jag ;) Har ju så förbenat ont i nacken.......

Jag har fastnat här i soffan.... Skulle ju sola men kommer inte riktigt loss. Börjar visserligen jobba lite senare så kanske kan jag ändå hinna innan jobb. Annars kanske det finns tid i kväll..... Äsch, jag vet inte. Finns ju fan ingen lust att göra någonting......

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Du hade ju tid att prata med mig i alla fall, kom igen nu, ryck upp dig....

2009-02-23 @ 14:04:16
Postat av: Mija

Åh, samma här.

Har fått nån låsning mellan skulderbladen som gör att jag inte kan andas ordentligt.. Känns inte så kul.. SKa också jaga massör..



Problemet är väl att jag är så SNÅL när det gäller att lägga pengar på MIG SJÄLV... :/



Är det barnen det gäller så går det hur bra som helst..

Varför är man så?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback