Dubbelbyxa......

På lördag har jag varit rökfri i sex veckor..... Så det är dags att byta ner styrkan i plåstren. Ska bli spännande att se hur det går. Ibland glömmer jag ju byta plåster under flera timmar och blir inte mer röksugen för det så de kanske inte behövs egentligen men vem vågar chansa ;) hehe.... Måste iväg om apoteket i morgon och fixa.
Idag har vi inte så jättekallt här men för en gångs skull har jag tjocka leggins under jeansen och ni anar inte så skönt det är att slippa frysa =) Fattar inte varför jag har sån motvilja över dubbla byxor..... Det är tur att jag tappar jeansen så det finns gott om plats under dem...... Jag måste börja tänka mer på att slippa frysa än om hur jag ser ut =) Nu ska jag i alla fall kila ut i halvkylan med mina dubbla byxor för det är dax för jobb..... Tjingeling =)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan gummsan

Du är så duktig med sluta rökat önskar att jag också hade den rätta viljan att sluta nu.

Jag känner mig som en stoppad korv om jag har dubbelbyxa haha

Kramis

Postat av: LillaNisse

Dubbla byxor eller ej, jag tror ju inte att du ser ut som en michelingubbe ändå...ha en bra jobbedag...

Kram

2009-02-04 @ 17:35:42
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback