Dumt...

Så har denna dagen också gått i slöhetens tecken..... Jag blir fan trött på mig själv =(. Inte blir det sen bättre av att jag nyss vräkt i mig rester från gårdagens middag..... Är nu så mätt att det är obehagligt och självklart känner jag mig skitfet... Alltså ännu en dålig dag för denna damen...... Ledsen och nere till och från. Helt plötsligt från ingenstans börjar jag storgråta =O Jag tänker inte ens på något speciellt när det händer utan det bara kommer. Blähä vad jag är trött på det mesta just nu..... Vill rymma ;)

Nu ska jag i alla fall snart kila iväg till jobb. Ut i snön verkar det som..... Just nu faller det i alla fall några stackars snöflingor....Hehe.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som du har utmattningssyndrom? Känslorna ligger på ytan hela tiden och kommer fram när som helst :(

Hoppas du mår bättre senare under dagen...kram gumman...

Postat av: Lotta

Hej vännen

Har själv varit otroligt lat idag men har iaf kommit igång med städandet nu.

Hoppas du mår bättre nu

Kramis

2009-02-09 @ 17:43:51
URL: http://lottsfi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rymma???

2009-02-09 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback