Fullproppad....

Det gick bra på lönesamtalet.....Eller så bra det kan gå när man är jag ;) Vi var i alla fall ganska överens om saker och ting, chefen och jag. När jag vandrade hem igen så kände jag hur magen gungade =O Joho.... Hualigen vilken jobbig känsla..... Att magen växt så mycket att jag känner den gunga. Vill bara trycka in den i en korsett eller något. Sen är det heller inget kul att min BH nätt och jämt passar..... Snälla gode gud låt brösten krympa tillbaka igen......

I alla fall så har jag just proppat mig full av diverse medikamenter =) Berocca, rosenrot, vitamintablett och två nutrilettkapslar som ska ge mättnadskänsla....Hehe. Hade de sistnämnda hemma sen tidigare och fick en ingivelse att testa dem..... Så nu hoppas jag på lite pigghet och glädje. Hoppet är ju det sista som överger en.
Satt just och funderade på att kanske kila ner och sola lite senare... Har egentligen dåligt med pengar men kom på att jag har jättemassamånga enkronor som ligger och skräpar så jag ska säkert kunna få ihop till en solning.... Skulle verkligen behöva pigga upp mig lite =)

Nu tror jag att mitt kaffe är klart......


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

hahahah, min mage skvalpar när jag går!

;)



Ha en fin måndag!

Postat av: Maria

Vad roligt att det gick bra på lönesamtalet :-)

Min mage är så plufsig och degig haha

Skönt att sola..

Må så gott !

2009-02-16 @ 13:08:41
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: LillaNisse

Men, om brösten blivit större så kanske det är naturligt att magen också blir större...

Kram

2009-02-16 @ 14:08:47
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Skönt att lönesamtalet gick vägen för de är inte roliga...

Ha en bra dag, skvalpande mage (hihi) till trots!

2009-02-16 @ 14:23:40
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

En kaffekopp med hjärta, den bilden skulle du ju haft igår??

Kram

2009-02-16 @ 20:02:13
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback