Fy fabian...


Jag åt nog för mycket mat idag.... Det är snart fyra timmar sen jag åt och än känns det som maten ligger kvar i magsäcken... Hu vad jag avskyr när det blir så. Har mest bara suttit eller legat i soffan men tog mig just i kragen och fick in mina rena kläder i garderoberna. Nu ska bara stora sonen få in sitt också så jag kan sova i min säng i natt ;) Kläderna ligger nämligen staplade där.....
Törstig är jag med.... Det känns som att jag kan dricka hur mycket som helst men ändå inte bli otörstig =/ Jobbigt..... Annars har jag en lugn kväll med snälla grabbar (peppar, peppar). De bråkar inte alls ikväll och det har gått att diskutera med dem utan bråk och vi har skojat lite.... Jag gillar när det flyter på så fint. Ni vet, ibland har vi alla våra ljusa stunder samtidigt =)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag är alltid så törstig på kvällarna, glömmer att dricka på dagarna.

Postat av: LillaNisse

Skönt att barnen kan vara snälla ibland då, det måste väl kännas skönt...

kram

2009-02-05 @ 22:43:22
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback