God kvällen...

Sitter här i soffan och käkar kebabrulle. Det är ju fredag och grabben fyller år =) Fast de andra sitter i köket... Mamma är en latis.... Fick en bukett rosor av son och dotter idag... De tyckte att jag behövde muntras upp lite efter gårdagens psykbryt och att dottern märkte i morse hur dåligt jag mår av allt det nya... Med bloggen.
Jag känner mig ganska ledsen och urlakad nu men jag hoppas att jag snart mår bättre igen... Börjar bli trött på denna förbenade känslighet. Gråter ju för minsta lilla..... Nåväl, jag är glad att ni är några stycken som vill fortsätta läsa här inne =) Kram till er.......
Tvi fasiken.... jag bet i en peperoni =O *fniss*


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra..good for you..inte att du bet i en pepperoni ;) men att du blev lite omhuldad..när sånt här sker blir man jätteledsen..man tror man känner folk men men...

Vågar man fråga vad det stod på IP numret,mailadressen?

Läste på någons blogg (Annica hette hon tror jag?)att nån skrivit anonyma kommentarer och dessutom mailat henne med en massa skit...fy fan va lågt!

Att man har skilda åsikter är en sak men man vågar ju fan inte tycka varken bu eller bä för att man ska åka på en massa skit?

I mitt fall va det dessutom så att "någon" skrev elaka kommentarer med mitt namn och min mailadress (vem fan e så dum och lämnar ut den om man ska jävlas?bara det är ju misstänkt?) så folk blev förbannade på mig..inte så kul...

Jag vet vem det är i mitt fall..håller på att samla in bevisen för att gå vidare med mitt..hoppas du slipper mera skit nu! Kram...

Postat av: Anna

Phu! Vilken tur att du mailade mig ;-)

Så jag kan fortsätta att läsa...



Kram

2009-02-27 @ 19:20:03
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Helena

Heej sötaste A !

Nämen vilken cirkus jag missat här. Va är det där för pucko då som orkar engagera sig och skriva skit???

Nä fy faan. Rätt av dig att låsa, och TACK för att jag fick följa med:)

2009-02-27 @ 20:06:14
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Helena

Ps,kommer dock inte in på den andra låsta längre....

Kram

2009-02-27 @ 20:07:21
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Det är väl fullt förståeligt om du har lätt till tårar och så när du inte mår bra sedan är det väl lite känslosamt det som händer ikväll också, eller...

Annars lät det ju gott med en kebabrulle...peperoni brukar jag hoppa över..

Kram

2009-02-27 @ 21:22:41
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback