Hemma igen...

Oj, vad det kan ta tid när man ska iväg så där.... Men nu är vi hemma i alla fall och allt har gått bra. Men hu vad det är kallt och blåsigt och snöigt.
I don´t like ;)
Gick en liten sväng i Lund efter tandhygienisten.... Bara in på Lagerhaus. Finns hur mycket som helst att köpa där ju men jag köpte bara ett par småsaker. Rosa flingsalt kunde jag bara inte låta bli även om jag kanske inte använder det.... Det var ju så fint =) Sen blev det några rosa smörknivar, rosa skärbräda formad som ett hjärta och världens sötaste mugg... det är egentligen en tekopp men passar alldeles utmärkt till kaffe också.... Får ju plats till massa kaffe ju ;) Förresten blev det en rosa diskborste med =) hehe.......
Sen  gick vi till Burger King så sonen fick lite att äta.... Själv tog jag bara en Cola light och en latte.... Hade en nutrilett i väskan =). Sen tåget hem igen och in i Konsum för ytterligare inköp....Nu hemma i soffan med kaffe i min nya fina kopp =)




Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Snygga rosa prylar du handlat...

Va läckert en skär skärbräda...

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback