I´m home....

Gick bra att jobba idag och helt plötsligt blev jag på ett väldigt bra humör och sjöng lite =) Tror det var promenaden som gjorde det så nu har jag i det närmsta bestämt mig för att återuppta mina dagliga promenader igen... Jag kände ju att jag mådde bra och att benen krymte lite när jag gick varje dag ;)
Jag vet ju att om jag aktiverar mig lite så mår jag bättre men det är ju det där med att ta sig över hindret... Trötthindret och ledan...... Får väl se om jag kan hålla det nu då.... Men det hade onekligen varit bra =) 
Snart är det kvällsmat här hemma... Smet in om affären på väg hem och köpte tomtegröt och saftsoppa... Till det ska vi ha varma bullar....Mmmmm, vad gott =) Tänk er hur smöret smälter på bullen...... Gottigottgott.


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Tomtegröt är ju mycket godare med kanel, socker och mjölk...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback