Isande kallt...

Fy bubblan vad kallt det är idag.... Höll ju på att få en smärre chock när jag såg att det är -11 grader =O. Men hallååå..... Jag är ju faktiskt i Skåne ;) hehe... Nåväl, typiskt bara att jag redan klätt mig för dagen....I kjol. Var ner och handlade lite nyss och tänkte att nej.... Det måste vara fel, så kallt är det ju inte. Men det tog ca. tre minuter för min kropp att fatta.... Sen höll den på att förfrysa på ett par sekunder ;)
Nu sitter jag med sista koppen kaffe för denna gången.... Måste väcka en grabb som ska klippa sig och sen bär det av mot jobb......


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det är väl lite bra att ni får känna av kylan lite ni också, tänk på oss som haft runt -20 i en månad nu....

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...

Ha en bra jobbedag...

Kram

Postat av: soffie

brrr va kallt,

här har det börjat snöa det flyger ner lätta små snöflingor å är -6,

må gott

2009-02-18 @ 14:55:24
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback