Ja visst ja....

Glömde nästan av att jag ska tvätta idag...... Hualigen vad trist ;) Måste kila ner och handla tvättmedel och något att käka. Lite lagom hungrig är jag ju. Förresten har jag varit iväg och dragit ut spiralen nu på morgonen så nu har jag ont, ont, ont.... Men vad gör väl det om hundra år? Hoppas bara att depressionen släpper sitt greppp nu.... Ja, jag är realist och fattar ju att det tar ett tag innan alla hormoner lämnat kroppen men om det är det som orsakat allt så ska det ju inte ta jättelång tid......
Nu måste jag tänka ut om det är något annat min hjärna glömt registrera idag.......


Förresten så skickar jag lösen till alla er som finns på min maillista....
Ni som jag vet läser här inne..... Ni andra får be snällt ;)
Jag är inte helt omöjlig.......


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad skönt att spiralen är väck nu och hoppas du snabbt börjar må bättre =)

Postat av: Anonym

Okey, inte omöjlig för vad....

kram

2009-02-27 @ 11:24:48
Postat av: Jeanette

Jag var också tvungen att ta ut min hormonspiral för ett antal år sedan, och för mig blev det skillnad, så jag hoppas det blir det för dig också!

Hoppas jag står på din maillista..?

Ha det gott vännen min!!

Kram

2009-02-27 @ 12:01:22
URL: http://overhogdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback