Jahaja...

Gissa vad jag just gjort........ Ja, det var inte alltför svårt va? Sovit så klart  ;) Jag sover bort tristessen och ledsenheten...... Fy fan vad jag måste vara jobbig att ha och göra med just nu..... Bara sur och ledsen. Jag önskar verkligen att jag kunde gå i ide.
Jag frågar mig hela tiden varför jag är så här. Kan det vara så enkelt att det är för att jag slutat röka? Jaja....Skit samma, jag får ju stå ut med skiten..... Och inga kaffefilter har jag hemma..... Kaffesugen ju =(
Snart dags att kila i tvättstugan..... Något att göra i alla fall. Tjingeling......


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Hoppas att du sovit skönt då och att det känns lite bättre, du får väl passa på att köpa kaffefilter när du ändå ska till tvättstugan, så du får ditt efterlängtade kaffe.

Ha en bra tvättdag...

Kram

Postat av: Anna

Usch eländes elände :( hoppas du tar dig igenom skiten..håller verkligen tummarna för dig!



Jag har varit bedrövlig med bloggandet och kommenterandet sista veckan..orken har inte funnits,tar på krafterna att gå på smärtrehab..

önskar en trevlig helg! Kram

2009-02-06 @ 13:11:58
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/
Postat av: Mia (studentmamman)

Tror absolut att det kan vara pga att du slutat röka som du känner så här. När jag la av så kände jag inte igen mig själv, var sur och deppig mest hela tiden. Men det går över! Håll ut!

Kram

2009-02-09 @ 08:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback