Jaja då....

Jag har ryckt upp mig nu ;)

Gick faktiskt ner och solade en sväng och jäklar vilket bra beslut..... Det är ju så skönt att ligga där i värmen... Tänk att jag för några år sedan tyckte det var otäckt och trodde att det skulle börja brinna i mig...Jo, det är sant.... Det trodde jag ;) Hehehe.....

Jag hann handla på vägen hem också så det slipper jag efter jobb.... Idag blir det bara havregrynsgröt och frallebullar till middag... De får gnälla bäst de vill här hemma. Jag tycker det är gott i alla fall =)

Nu är det kaffe som gäller och alldeles snart ska jag vandra iväg på måndagsjobb =) Puss


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: LilllaNisse

Det lät som ett bra beslut att unna sig lite skönt och mysigt, hoppas att jobbedagen varit bra...

Gröt är väl gott...

kram

Postat av: Åsa.S

Man känner sig oftast piggare om man solat lite.... kram!!

2009-02-23 @ 19:26:57
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste ju vara superskönt att krypa in i ett solarium i den här kylan...



Hoppas du får en bra dag på jobbet..

2009-02-23 @ 19:31:09
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback