Kärlek och sommarlängtan....


Åh, vad jag vill ha värme och sol nu.... Tänk att kunna gå ut i shorts, linne och flipflops...... Sååå skönt. Vill känna solens strålar värma min kropp.... Vill att ljuset läker mina mörka tankar....... Tänk er...... Sommar =)

Jag vill känna kärleken...... Vill känna armarna om min kropp....... Vill att den läker mina mörka tankar ;) Tänk er.... kärlek.....=)
Fast den har jag redan och den läker..........Jag älskar =) Och saknar.........

Nu ska jag dra till jobb.... Nyduschad och fräsch ;) Joggingbyxor och pösig tröja så jag slipper ha BH.... Avskyr när det spänner som det gör nu..... Men hu vad jag känner mig trött och slö..... See ya =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vågar nästan inte kommentera det här inlägget, du är inte ensam som längtar även om jag inte har så mörka tankar som du har, du vet ju var jag finns

vår kärlek är väl sann kärlek, snart så

Puss på're

2009-02-25 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback