Livstecken.....


Ännu en dag som gått i självömkans tecken...... Har inte haft lust att blogga när jag bara tycker synd om mig själv. Blir så jäkla negativa inlägg då..... Så jag har hållt mig från bloggen helt enkelt.

Men nu tycker jag att jag mår något bättre och känner mig något mer positiv...... Idag har jag röjt undan i köket lite och sen har jag mest suttit på rumpan.... Men jag tog mig in i duschen och ansade det som jag skulle gjort igår =) Så nu är man len och fin igen och doftar gott.... Alltid något.

Har nyss ätit mat... Tortellini med carbonarasås blev det idag och snart ska lillkillen och jag fixa en kladdkaka =) Bara han och jag som ska dela på den sen....Lyx.

Men nu väntar eftermaten-kaffet =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Tortellini och sedan kladdkaka det låter bra de...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback