Mitt i veckan....

God morgon..... Då var det onsdag. Trodde att denna veckan skulle gå fort men det tycker jag verkligen inte.... Det seeegar sig ju fram.
Jag har sovit konstigt i natt.... Somnade relativt snabbt men vaknade i natt och behövde gå på toa och sen kunde jag inte somna. Jag låg nog och fick en ångestattack för hjärtat bankade och jag blev mer och mer orolig...Vände och vred på mig. Somnade tydligen till sist. Men nu när jag vaknade så var det precis som att jag vaknade med en oerhörd oro i kroppen....Jävlar vad mitt hjärta bankar och hela jag känner mig ledsen och orolig. Fan vad jag avskyr dessa dagar......
Jag ska i alla fall jobba idag och just nu är det väl det minsta jag vill.... Men jag har inget val.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Godmorgon !



Hoppas att du känner dig bättre.



kram

Postat av: Åsa.S

God morgon!!



Hoppas du känner dig bättre frampå dagen!

2009-02-18 @ 09:09:25
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Fan, va läcker du ser ut idag, så här tidigt på morgonen...

Kram

2009-02-18 @ 09:41:32
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback