Nä....

Nu skiter jag i detta =)

God natt änglar i blogglandia......
Sov gott

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning söt..

Ha en fin fredag!

Kram

Postat av: Anonym

Hej,eftersom det inte gick att lägga en kommentar i ditt förra inlägg, så gör jag det här.

Jag har nu, ännu en gång, fått "förmånen" att läsa era skriverier. Kan inte säga att jag är så imponerad. Du kallar det Sara skriver för nätmobbing, du kallar det jag skriver för nätmobbing. Ja, Sara visade mig det du hade skrivit för 2 år sen.... mmm MOGET.

Hon visade mig även det som Stephie skrev på sin blogg, på Lunar, i bilddagboken, hon har sparade konversationer på MSN. Nja... jag vet inte...hur ska man rubricera det??? Tala du om det för mig.

OM det är så att man inte själv kan inse sina fel och brister, så ska man inte heller lägga över dom på någon annan. Jag vet att våra döttrar var väldigt goda vänner,tills dom "gjorde slut" första gången. Men jag antar att du bara har fått höra den ena versionen- det brukar ju vara så.

Jag vet iallafall, ganska mycket, det går inte att undvika eftersom min dotter är väldigt öppen. Hon pratar gärna med oss- om ALLT, på gott och ont.

Jag vet att min dotter ställde upp till 100% på din dotter, när det som hände, hände. Hon ringde mitt i nätterna, när jag hade en som skulle gå till skolan, eller vi skulle jobba. Hon kom till henne i klassen och var ledsen, min dotter gick ifrån sin lektion för att var där för henne. På klassresan till Stockholm, så bestämde dom att hålla ihop hela tiden, vad händer?? Jo.. din dotter hittade nåt som var roligare!! Då dumpar man ju bara den andra, men först efter att ha lånat pengar och skor av henne.... Min dotter ringer hem och är ganska ledsen och känner sig blåst på både det ena och andra (pengar och den sk vänskapen. Sen blir hon anklagad för att tro mer på en "psykopat" än på din dotter!! Ja, inte verkade han vara en psykopat inte..

Jag har hela tiden sagt till henne att sluta bry sig, att hon faktiskt har BRA vänner som bryr sig om henne också. Jag vet inte hur många gånger min dotter sa att S skulle komma hit m tåget och dom skulle kolla film o snacka. Men antingen struntade hon i att dyka upp, eller så ringde hon 10 min innan och sa att hon inte pallade...

Det var vänskap på den enas villkor vill jag lova.

Men det är bra att hon har funnit en vän i J, jag är jätteglad för hennes skull. Det verkar ju vara en vän i hennes smak. Som kanske ställer upp både på det ena och andra som min dotter inte ville göra.

Nej, det finns säkert mer jag skulle kunna skriva om, men då förstör jag säker både din och min fredag. Det vill jag inte.



Hoppas att du, trots allt, får en fin helg!

/C

2009-02-27 @ 07:21:28
Postat av: LillaNisse

Godnatt då, hoppas att natten blir bra...

Kram

2009-02-27 @ 10:35:16
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback