Nu.......

..... ska snart denna dam kasta sig in i duschen. Ska bara käka lite nutrilett först =) Jag har faktiskt vilat en stund men tycker jag var duktig som klev upp exakt den tiden jag bestämt att jag skulle =) Hade varit lätt att stanna kvar någon timme till i den sköna sängen.....
Jag måste på något sätt ta tag i mitt jäkla trista liv..... Just nu fick jag en sådan där förbaskad ledsenkänsla igen och ja, jag vill bara krypa ner under täcket igen =/ Men nehej fröken löken..... Nu ser du till att få dig en dusch och sen ut i friska luften med dig.......

 Joho..... Det är en bild på mig ;)
fniss....


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hoppas du får en fin dag vännen!

Postat av: lena

Jag hade inte större lust jag heller att kliva upp idag.Kallt värre här!!

Du blir nog piggare när du duschat.

Ha det fint, kram lena.

2009-02-10 @ 11:36:13
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan, va läcker du är....

2009-02-10 @ 11:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback