Plopp, pringles och Billy Elliot....

Sitter här i min ensamhet.... Båda grabbarna bus försvann innan till kompisar så lilla mamma får klara sig bäst hon vill. Fast om sanningen ska fram så är det faktiskt ganska skönt =). Nu plockade jag precis fram mina plopp och röret med pringles jag köpte innan idag och så tittar jag på Billy Elliot på Tv.... Har sett den förr men har för mig att den är ganska bra. Ja, om jag nu lyckas koncentrera mig på den..... Brukar ju vara lite si och så med min ork att se en hel film...


Kommentarer
Postat av: sweetmama

Vilken söt bild på pringels katten ;o)

Sitter också och mumsar lite i min ensamhet med ett glas vin och chokladbit

Trevlig kväll

Postat av: Nettan

Ja, det kan vara skönt att bara få vara ensam ibland och bara va. Skulle jag önska ibland också att få vara men här är huset hela tiden fullt tycker jag.



Jag har haft akryl-naglar för många år sen och det var ingen hit. Dom gick av jättelätt. Men nu har jag gelenaglar och dom känns precis som mina egna.

Är verkligen något jag rekomenderar.



Ha en mysig fredag framför tv'n.



kram

2009-02-06 @ 21:49:04
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: ejmis

"Billy Elliot" är en helt underbar film.

2009-02-07 @ 11:47:31
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Jag är ju så fjantig att tårarna kommer när jag ser den filmen, den är ju så braaa..

Kram

2009-02-09 @ 18:27:37
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback