Skithelvete...

Fy fan vad allt känns skit..... Är så irriterad och ilsk att jag knappt vet var jag ska bli av. Samtidigt känner jag hur det ledsna ligger där och lurar och sen rädsla också.... Jag är så jäkla rädd att jag ska få hjärnblödning eller nåt. Senaste dagarna har jag fått en fruktansvärd huvudvärk som kommer väldigt plötsligt vid ansträngning. Den liksom kastar sig över mig och sätter sig som ett spännband runt huvudet och så ser jag dubbelt...... Riktigt läskigt är det. Samtidigt har min hjärtklappning eskalerat och finns där ganska ständigt fast jag försöker ignorera det. Har ju fått veta att jag bara inbillar mig det så det är säkert så =/. Idag har denna konstiga huvudvärk funnits hela dagen men bara lite molande...... Men det känns faktiskt som att huvudet är överfullt av något som vill spränga sig ut. I morgon måste jag ringa barnmorskan för att kolla om det kan vara spiralen... Ja, hypokondriker är jag. Annars vill jag i alla fall få komma dit och kolla blodtrycket.
Skit samma.... Kanske lika bra att man trillar av pinn...... Bara elände med mig ju och inte är jag snäll heller.


Kommentarer
Postat av: Karin

Varför ska man aldrig få känna sej som en "vanlig" människa? Ja tror de spänningar som spökar i ditt huvud, men de skadar ju inte att kolla blodtrycket.kroppen kan ju "härja" med en så man blir tokig:( Hoppas att de lugnar ner sej snart. Kramis på dej:)

2009-02-22 @ 20:36:38
Postat av: LillaNisse

Det kommer säkert att lösa sig ska du se och man får vara grinig och irriterad...

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback