Slö, slöare, slöast...

Men åh vilken kväll detta blev..... När jag kom hem idag var jag alldeles darrig, yr och trött så jag la mig en stund i soffan. Sen efter en stund gjorde jag lite mat och åt... Stora sonen kom hem och åt han med innan datorn hägrade och den lilla har legat och sovit hela dagen och kvällen i soffan..... Efter maten blev jag jättetrött och la mig åter i soffan och somnade en halvtimme.... Sen har kvällen förflutit i sakta mak. Jag har inte ens tänt TV:n idag..... Nu är en yngstason tillfälligt vaken för att käka lite gröt och sen gå vidare i säng. En äldstason är tillsagd att stänga datorn och snart släcks alla lampor här hemma för en välbehövlig nattsömn. Håll alla tummar och tår att jag får sova hela natten. Inga tonårstjejer finns hemma inatt och ingen snö att ploga ;) Haha....

God natt sötnosar...
Sov gott
Puss...



Kommentarer
Postat av: Nettan

Sov gott !

Här är barnen uppe då det är sportlov !



Postat av: Lillan

Morning!

2009-02-24 @ 05:31:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Hoppas att du sovit gott inatt...

Kram

2009-02-24 @ 11:38:19
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback