Snö....

God morgon.....
Fy fasiken för snö. Eller snarare fy fasiken för snöröjning =/. Har legat vaken i sängen sen femtiden för att ploghelvetet tvunget skulle ploga hela jäkla torget innan tuppen behagar vakna..... Jättestörigt. Jag hade inte brytt mig så jäkla mycket om jag hade kunnat vända mig på kudden och sova igen när den kört iväg men typiskt skulle jag ju upp och tvätta idag. Så ja, första maskinerna är igångsatta och snart måste jag ner igen en sväng.... Tråkigt.
Senare idag är det jobb som gäller..... Över natten.


Kommentarer
Postat av: Nettan

oj har ni så mycket snö !

Här finns det så att ungarna kan åka pulka, men det har varit varmt och kallt om vartannat så det är mest is ute hos oss. Skitjobbigt att gå ut i för rätt var det är så åker benen åt varsitt håll



Ha en bra dag

Postat av: LillaNisse

Men, på vintern ska det ju vara snö men jag förstår om du är less på att du blev väckt av plogbilen, tråkigt.

Ha en bra jobbedag och jobbenatt...

Kram

2009-02-20 @ 09:40:59
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback