sorry...

Fy bubblan vilken usel bloggkompis jag är för tillfället....... Det är så många som kommenterar här hos mig och jag kikar in till er varje dag men nästan ingen får något livstecken från mig..... Jag är ledsen men huvudet vill inte med mig. Jag är mest ego..... Hoppas jag snart är mitt gamla jag igen.

Jag har i alla fall sovit en stund i soffan ;) Hehe..... tillbaka i samma gängor igen. Men det känns bra och jag blev lite utvilad. Fick just reda på att jag inte behöver komma förrän senare till jobb idag och det känns väl si så där...... Skönt att kunna vila en stund extra men jobbigt att vara ledig med tankar och funderingar..... I alla fall så tycker jag att det känns mindre och mindre från de nedre regionerna....... Alltså det gör inte så ont längre efter insättningen av spiralen. Fast ett tag låg jag här och undrade om rumpan påverkas för jag var alldeles bortdomnad i den....=O Heltokigt..... Kändes som en tandläkarbedövning ungefär. Jaja, underliga är våra nervers banor =)

NU....KAFFE =)



Förresten så har jag uppdaterat i låsta =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Du är ingen dålig bloggkompis, jag har nog inte skrivit nåt på en vecka tror jag, ingen inspiration och problem med uppkopplingen.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback