Torsdag kväll.....

Sitter här i soffan och känner mig smällfet..... Ja, det är väl bara en känsla men jag har smällt i mig tre varma mackor med massa majonäs och ost på och sen har jag ätit ett par smarriga kakor...... Till kaffet så klart ;) Så visst får jag skylla mig själv för känslan.....

Var tvungen att kila ner en sväng till i affären nyss för jag glömde köpa tvättmedel..... Ska fan tvätta sju i morgon bitti... Åh fy för att stiga upp så tidigt =(

Nu känner jag mig ledsen igen...... Alltid ledsen =(. Börjar bli något trött på att känna så men vad göra???? Det går väl över när jag gifter mig...hehe, så säger man ju alltid till barn. Nä, skämt å sido..... Det går säkert över igen. Om inte annat så om tre veckor ;)


Kommentarer
Postat av: ida

hoppas du snart känner dig happy igen... vad ska hända om 3 veckor?

Postat av: Lillan

God morgon!

2009-02-20 @ 05:55:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: LillaNissse

Hoppas att det känns bättre idag gå....

Kram

2009-02-20 @ 09:15:12
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback