Trött och ledsen...

Morning eller nåt..... Fy fan vad jag är irriterad, trött och ledsen. Har knappt inte sovit alls i natt. Jag tror att jag fått max tre timmars sammanhängande sömn. Gick och la mig relativt tidigt för jag var så trött men hade problem att somna. Hade en förskräcklig huvudvärk som bara smällde till..... Sen hade jag sovit kanske en timme då jag vaknade och då kunde jag inte somna för att ungdomarna här hemma förde liv så jag fick gå upp och säga till. Sen kunde jag ändå inte somna för att ungdomar ute på gatan väsnades och jag tror det var fest någonstans..... Somnade i alla fall och sov sen kanske de där tre timmarna. Sen vaknade jag av plogbilshelvetet...... Maj gadd vad den kan köra omkring och väsnas..... Så de senaste fyra timmarna har jag legat i en halvdvala och hoppats på att kunna somna men inte lyckats.... Ont i ryggen har jag med =/. Fan vad jag inte vill ligga vaken så om nätterna.
Jag har aldrig någonsin haft sömnproblem.... Somnat snabbt om kvällarna och sen sovit som en stock hela nätterna... Jag orkar inte ha det så här. Det är ju tre veckor nu som det hållit på...... Skitfan.
Jaja... Hoppas ni haft en bra natt.... Idag ska jag jobba i alla fall.... Fast tack och lov bara halv dag =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Får man inte sova så kan det förstöra mkt...be om hjälp med insomn.tabl. ta bara varannan dag eller så..du måste vila för att orka både psykiskt och fysikt!

Hoppas du haft det någotsånär gött i helgen ?

Pözzen på dig...

Postat av: Camilliondollar Baby

Jobbigt att inte kunna sova. Hoppas dagen inte blir för "trött".



Kram

2009-02-22 @ 11:54:17
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Du sover ju en hel del på dagarna.... Jag hade aldrig kunnat sova på natten då.

Försök att aktivera dig och rör dig lite mera. Nu när jag tränar sover jag som en stock om natten.



Kram på dej!

2009-02-22 @ 15:29:17
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Sydn att du inte får sova tillräckligt, du kanske skulle behöva sova ett dygn för att hämta tillbaka all förlorad sömn...

Kram

2009-02-23 @ 14:23:58
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback