Tvi f*n....

I morse stod jag i badkaret i godan ro och rakade benen.... Slog en flukt på golvet och upptäckte att det var en sjö på fem cm. djup över hela golvet =O. Va fan..... Fick avsluta rakningen och duscha av mig snabbt och sen kika under badkaret. Jag såg inte ett skit och orkade ärligt inte kika närmre. Jag upptäckte ju att det sakta sjönk undan.

Till saken hör att jag tycker det är äckelpäckligt med avlopp och har aldrig befattat mig med det.... men ja, jag måste ju nu när jag är ensam. Så nu ikväll hade jag inget mer att skylla på. Alltså dags att ta tjuren vid hornen..... UÄÄÄÄCK..... Jag höll på att dö =O.

Töm kattlådan och skölj den i badkaret men skölj för fan inte med sanden kvar i lådan..... Det låg ett tjockt sandlager över brunnen så det var därför det så akut rann över alla bredder. Ja, dottern tömde ju lådan igår så....... Men sen lyfte jag på brunnsgallret och fy... Jag höll på att spy. Hur mycket långt hår kan samlas och hur kan det bli så äckligt???? Åh, det var vidrigt =/

Men nu har hela badrummet blivit städat och skurat =) Känns oerhört bra..... Och jag är genomsvettig =/


Kommentarer
Postat av: Karin

Herregud va du håller på....ja får dåligt samvete:(

Kram

2009-02-22 @ 21:07:56
Postat av: Camilliondollar Baby

Blir väl att hoppa in i duschen tillbaka...



Kram

Postat av: Anna

Tack, gumman det värmer.. känner sig inte som en pingla precis, behöver desperat gå till en frisör, sist var i början av aug....



AVlopp ja, fyy va det är äckligt och med tre tjejer i huset och kattlådor så behövs det rätt ofta. Tipset är att göra det typ var tredje vecka så hinne det inte bli så mycket äckel ,-)



Kram på dig

2009-02-22 @ 21:23:49
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Trodde det var du som var så hårig att det blev stopp i avloppet.

Nog borde man väl kunna spola ner skräpet från kattlådan och så tvätta den i badkaret?

Bra jobbat....

Kram

2009-02-23 @ 16:01:28
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback