Vuxen?


Jaha.... è jag vuxen nu???? Hahaha... Jag har varit nere på banken och skaffat mig internetbank =) Det är på tiden må jag säga.... Så nu kan jag kanske äntligen komma ihåg att betala räkningar utan att behöva göra det i sista sekunden nere på banken... Kanske spara en del pengar som det kostar per räkning.
Sen var jag ner hos frissan och beställde en tid till yngsta sonen.... Klippdax igen. Sen jag kom hem har jag pratat med lilla mamma i telefon och bjudit henne på kalas =).
Ska snart ut en sväng igen för det var verkligen skönt väder och jag blev på ett himla fint humör =)

Tjing.....

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Va duktig du är, tänk va pengar du ska spara nu när du inte får betala en avgift per räkning...

Kram

Postat av: Åsa.S

Ja, det var på tiden! ;)

2009-02-17 @ 16:09:18
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback