Ännu en promenad...

Känner mig på något bättre humör nu på kvällskvisten... Skönt är ju det =) Har nyss kommit hem efter ytterligare en promenad och det var hiskeligen vad det är dimmigt ute ikväll..... Gick in om godisaffären på väg hem för jag ville unna mig ett choklad idag..... Är så jäkla sugen på något =) Det blev två vita choklad med jordgubbsbitar i från Anthon Bergs... Jättegott.
Får väl se om det finns något på TV ikväll då... fast TV-n verkar ha blivit kidnappad av sonen som ser på Disney Channel. Kan jag kanske stå ut med.....Är ju inte så mycket för tv ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Görel

Mina barn slår oxå över till Disney channel så fort de får en chans. Jag tycker den är så jäkla gapig den kanalen, och de dubbade amerikanska serierna är så hemska att höra på!!

Hoppas du överlevde ändå, ha ha!

Kram

Postat av: lena

Den där chokladen har jag inte testat!!

Jag älskar jordgubbar,så jag tror att jag ska hålla lite span efter den:)

Om du tycker att du är lite gnällig nu så ska du veta att jag var som ett monster när jag slutade röka hehe!!Tycker att du gör det väldigt bra.

Ha det fint, kram lena.

2009-01-14 @ 22:19:43
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej vännen ...... sov gott önskar jag dej kram

2009-01-14 @ 22:21:32
Postat av: Jeanette

Smakar den lite som jordgubbar med mjölk?

Hoppas den smakade gott där i soffan ;)

Sov gott käraste vännen!

2009-01-14 @ 23:17:54
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Det måste väl vara en bra belöning för rökfrihet och dina promenader, du är duktig du...

Kram

2009-01-14 @ 23:34:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhhhhhh den där har jag inte sett? Låter iaf kanon gott :D

(p.s kolla din sitemeter vart jag kommer från)

2009-01-15 @ 16:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback