Flera kilo lättare....

....känns det som jag är nu. Otroligt vad lätt mitt huvud känns alltså. Så jäkla mycket hår jag hade på huvudet=) Frissan halkade omkring i allt mitt hår som hon klippt av. Hehe.... Hon klippte fram massa gråa hår så om en stund ska jag kleta färg i det så det blir svart och snyggt igen. Idag har jag en riktig "snyggdag"....Även innan jag klippte mig faktiskt. Inte så att jag kanske är så snygg utan att jag känner mig så =). Sådana dagar gillar jag...
Nu ska jag först ha en kopp kaffe......


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Klart du är snygg!!

Det vet ju jag som träffat dig flera gånger. =)

Postat av: LillaNisse

Bildbevis....

Kram

2009-01-19 @ 14:30:47
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Görel

Jag var och klippte upp mitt hår i förra veckan och gud så mycket lättare mitt huvud kändes...Mitt hår är oxå jättetjockt! Har hår för två.

Kram

2009-01-19 @ 16:25:40
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback