Funderingar...


Jag är faktiskt lite förundrad av mig själv...... Jag har inte världens bästa självförtroende eller självkänsla och tycker oftast att jag bara är skit..... Inget att hänga i julgranen precis. Men ibland kommer det stunder då jag tror att jag är rätt bra ändå.
Att jag försöker sluta röka.....Himmel alltså, det trodde jag ju aldrig. Att jag sen till på köpet faktiskt håller vikten är ju en ännu större grej..... Visst, jag är sugen på något hela tiden och emellanåt ger jag efter för suget men nästan inte alls.... Jag har gått upp två kilo ungefär och det kom ju egentligen innan jag slutade röka....Det är liksom julmaten =). Det enda är att jag har en tjockkänsla som antagligen kommer sig av gaser och svullnad i kroppen......
Sen är jag ju rätt snäll också.... Det finns ju folk som tycker om mig =) Det gör mig glad.... Jag som är så ensam och har så varit under många år..... Tack för att ni finns och tycker om mig. Jag tackar bloggen för allt bra i mitt liv just nu...Utan den hade jag inte fattat att jag faktiskt duger....Att jag kan vara något att ha.Min blogg hjälper mig få ett bättre liv......
JAG ÄR BRA =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Du är jätteduktig och du är jättebra, det ser du ju själv om du läser ditt inlägg och du är unik.....

Kram

Postat av: sweetmama

Visst är det skönt att skriva av sig ibland. Här kan man ju berätta vad man vill. Med risk för att vem som helst läser förståss men det tillhör ju spänningen i det hela ;o)

2009-01-13 @ 15:18:10
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback