Fy fan...



Var nere i affären och vid brödet passerade jag en kvinna. Fy fan vad hon stank =O Har jag verkligen utsatt folk för denna vidriga odör??? Det luktar verkligen apa från rökare..... Jag kan tycka det luktar gott att gå förbi någon som röker men detta var något i hästväg.....Det var verkligen som folk säger, som att stoppa näsan i ett askfat =/ Fy, fy, fy fan........ Stackars er som varit i min närhet =/ Jaja...Ni är ju inte såå många i blogglandia men ändå. Vidrigt är det i alla fall och tack för att jag gick förbi denna damen och fick total avsmak för att börja röka igen.... Det är sådant som behövs för att motivera mig dagar som denna då jag flera gånger varit nära att köpa cigg. Jag vill aldrig mer lukta på det viset......

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det låter ju bra att ditt luktsinne återvänt lite och du inte vill börja röka igen...

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback