Halsbränna...


Nu är denna jobbhelg slut...... Och halsbrännan från helvetet har jag med mig hem =/ Min mage har verkligen inte varit riktigt som den ska senaste veckorna. Uppblåst och bråkig är den men halsbränna är nog det värsta man kan ha... Brinner ju längs hela jäkla halsen..... Nåväl, jag har testat att dricka en samarin...Får väl se om det hjälper. Jäkla dumt att jag är så sugen på kaffe nu. Kanske inte det lämpligaste att dricka.
Annars är det skönt att vara hemma och nu ska jag bara slappa. Yngsta sonen har själv fixat mat idag och äldsta kan värma en pizza i micron, så jag behöver inte ställa mig vid spisen =) Soffan hägrar..... hehe.


Kommentarer
Postat av: Mija

Uscha, den där persika-citron-samarinen gillar jag INTE! Smakar skit! Näe, tacka vet jag den vanliga..



Tack för kommentaren vännen.. det var länge sen jag kommenterade hos dig nu känner jag.. skäms



Kramar om



2009-01-25 @ 18:09:56
Postat av: Helena

Tackar gudarna för Samarin med Persika/Citron smak.... Har precis dratt i mig en påse själv:)

Postat av: LillaNisse

Usch för att ha halsbränna, hjälpte det då...

Kram

2009-01-26 @ 13:03:28
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback