Hello....


Sitter och "tjuvbloggar" på jobb..... Här är lugnt just nu. Det har varit hektiskt idag men det känns väl bra =) Var iväg och fick min B-12 spruta i alla fall, så får jag se om det gör nytta. Skrev upp en ny tid till nästa spruta om 3 månader också. Sen for jag iväg till Hässleholm och fixade en del nytt smink och en ny snygg necessär. Jag är så lycklig för på Lindex hittade jag en morgonrock som jag genast blev förälskad i =) Ljusrosa med lite söta volanger på..... Precis vad jag är ute efter ju.... Tyckte det var ett kap för 199 kronor men vid kassan visade det sig att den bara kostade 99 kronor så gissa om jag är glad nu =) Blev lite strumpor och trosor också där. Sen hemåt för att lämna grejerna innan jobb och så ner för att testa snygga klänningen/tunikan och den satt som en smäck.... Så jäkla snygg så det är inte sant =). Senare i kväll kanske jag lägger in bilder på mina inköp. Nu är det snart dags att jobba lite =) See ya....

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Kul att fynda så! =)



Vad duktig du är som bokade in nästa injektion redan nu... lika bra ju, och du skall se att du mår bättre när du tar dem i tid!



Kram, o ha en fin kväll på jobb!

Postat av: LillaNisse

Ser fram emot bilder på inköpen, har du fått lön eller vad är det när du passat på att shoppa?

Kram

2009-01-27 @ 17:24:37
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Jag skulle ju gärna vilja se dig iklädd de nya inköpen men det är väl inget som du kan lägga ut på din blogg menar jag, du vill väl inte att nån annan än jag ska se dig i trosor antar jag....stringtrosor....

Många pussar och kramar...

2009-01-27 @ 17:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback