Igen...

Idag har jag en sådan dag igen....Jag vaknade med röksug i morse och fortfarande är jag ganska röksugen. Det snurrar också rätt rejält i skallen emellanåt. Men jag försöker verkligen vara ståndaktig och jag har ju klarat det så här långt. Nio dagar har jag klarat nu....Så det vore väl förbaskat dumt att börja med skiten igen nu.
Ska snart göra mig i ordning i alla fall och ge mig ut i det vackra soliga vädret..... Har ett par ärenden och sen får jag väl ta en promenad också....Det har ju visat sig hjälpa mot röksuget =) Fast i gengäld har jag ständigt ont i benen och ryggen nu men det är smällar jag kan ta.... Kanske det blir bättre så småningom med det. Jag håller i alla fall vikten under kontroll också med promenaderna...Har bara ökat kanske två kilo och det var ju nästan innan jag slutade röka...Ni vet all julmat ;) Så kanske, förhoppningsvis slipper jag gå upp mer...... peppar, peppar =)
Tjingeling....;)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Inte 9 dagar utan 9 dygn, 216 timmar, du är jätteduktig, ett dygn till så är du uppe i 240 timmar...

Ha en fin promenad då...

Kram

Postat av: Jeanette

Du är så himlens duktig!!

Kallt har vi som attan, men idag är det "bara" -20.

Kramar

2009-01-05 @ 16:03:35
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Det är väl inte fanatiskt! Kolhydrater skall man ju ha efter träningen, antingen en banan eller drink direkt. Sen gärna ägg o tonfisk när jag kommer hem!



Vad duktig du är med rökningen! Eller "interökningen" skall jag väl säga... =)

2009-01-05 @ 17:52:55
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Nettan

Du e så himmelens duktig !

Blir du mer sugen på nått att äta sen du slutade röka ? Det brukar ju vara så att man går och småäter lite mer !



kram

2009-01-05 @ 21:54:13
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback