Kväller....

Jaha...Snö, var det lönt eller??? Så mycket snö vi fått och så ska det liksom regna bort...... Inte konstigt man avskyr snö, för man vet ju liksom hur det är här i Skåne.....Det blir aldrig kvar ändå. Nej.... Ge mig vår istället =)
Blev en promenad ikväll igen men det var kallt och det småregnade hela tiden. Fast jag var ändå ute nästan en och en halv timme...... Nu sitter jag invirad i mitt täcke och känner mig lite trött. Snart är det väl dags att sova kan tänka....Måste bara kasta några grabbar i säng först. Jag är ledig i morgon med....Ni känner väl hon, ledighetsministern? Det är ju jag...Känns som jag bara är ledig alltid. Fast jag jobbar ju faktiskt till helgen.
Vet inte om jag gör fler inlägg ikväll så jag säger god natt nu...... Hoppas ni sover gott i natt =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Godnatt och sov så gott då och ha en bra ledig dag imorgon...

Kram

Postat av: Nettan

God natt !

2009-01-08 @ 23:06:19
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Dragana

Snö är fint ju! Is är värre!

2009-01-08 @ 23:15:16
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback